1895
Narodziny Laiterie Soignon.
Wszystko zaczęło się w 1895 r. w małej wiosce w departamencie Deux-Sèvres... Osiemdziesięciu hodowców kóz założyło spółdzielnię i wybudowało mleczarnię w Saint-Martin-de-Saint-Maixent, obok której płynie strumień nazywany „Soignon”. Rzeczka w naturalny sposób użycza swojej nazwy pierwszej serowarni produkującej sery pod tą marką.
1932
Mleczarnia Soignon rozwija swoją specjalność.
Bardzo szybko Soignon zaczyna specjalizować się w kozim mleku i w 1932 r. postanawia skupić się wyłącznie na produkcji sera koziego. Wyzwanie bez precedensu w tym regionie!
1972
Pierwsza roladka koziego sera Soignon.
Ser kozi w formie roladki, którą tak bardzo lubicie, trafia na półki w supermarketach! Wówczas rolada wkracza na nasze stoły ku wielkiej radości i rozkoszy wszystkich miłośników koziego sera.
1986
Roladka Sainte-Maure.
Roladka Sainte-Maure zobaczyła świat w mleczarni Soignon w 1986 roku - waży dokładnie 200 gramów. Nasza nie mająca sobie równych roladka kozia zachowuje niezmąconą niczym świeżość od 30 lat: jej receptura i wygląd pozostają niezmienne.
1995
Soignon świętuje 100-lecie istnienia.
Serowarni stuknęło sto lat. Z okazji tego jubileuszu, na ekranach telewizorów pojawia się nasza ówczesna maskotka (wilk), wyraźnie nęcona naszymi smakowitymi produktami. Pierwsze hasło reklamowe pojawiające się na ekranach brzmi: „Soignon, wszystkie jego kozy są wyśmienite”.
1999
Koza staje się jedynym symbolem marki Soignon.
W przededniu nowego tysiąclecia Soignon przechodzi metamorfozę! Nasze opakowania uzyskują nowoczesny wygląd, a nasza słynna brązowa koza i czerwona opaska (wewnątrz której znajduje się znak towarowy Soignon) są umieszczane na wszystkich naszych produktach.
2001
Do melodii piosenki Joe Dassina.
Zachwalamy zalety naszych produktów na nutę jednej z jego najsłynniejszych piosenek (Les Champs Elysées). Pamiętasz to? „Kozi ser Soignon… Zawsze jest czas na Soignon, zawsze jest czas na chwile szczęścia!”
2003
Soignon dba o Twoje odżywianie.
Przedstawiamy walory odżywcze naszych produktów z mleka koziego i wszystkie ich zalety w nowej odsłonie szerokiej kampanii reklamowej: „Jedząc kozie sery Soignon, dbamy o naszą dietę”.
2006
Soignon ma 111 lat.
Wystarczyło 10 lat, by Soignon znacząco się rozwinął: co roku sprzedaje 18 milionów roladek Sainte-Maure. Jesteśmy obecnie najlepiej sprzedającą się marką koziego sera we Francji, a dodatkowo naszą ofertę wzbogaciliśmy o kolejnych 30 nowych produktów. Jakaż nagroda i duma dla naszej spółdzielni! Stało się to możliwe dzięki waszemu zaufaniu i lojalności, za którą dziękujemy.
2009
Soignon jest również obecny na półkach świeżych produktów.
Mlekiem zbieranym przez naszych hodowców można się rozkoszować przez cały posiłek! Na rynku pojawiają się jogurty z mleka koziego i kozie sery twarogowe Soignon: są tak dobre, że zbrodnią byłoby im się opierać!
2010
Dumni z naszego mleka.
Jesteśmy francuską spółdzielnią i nasze mleko kozie też oczywiście jest francuskie! W 2010 roku podjęliśmy decyzję, że informacja ta będzie umieszczona na opakowaniach wszystkich naszych produktów.
2012
Wprowadzenie na rynek szerokiej gamy składników kulinarnych.
Soignon wkracza do kuchni i, aby pomóc Ci przygotować znakomite potrawy oraz ułatwić życie, proponuje szeroką gamę składników tartych, pokrojonych w plastry lub w kostkę!
Pojawia się też piramidka świeżego sera koziego.
2015
Soignon ma 120 lat i wprowadza 3 nowe produkty.
Soignon połechcze Twoje kubki smakowe dzięki 3 nowym recepturom, które usatysfakcjonują oczekiwania najwybredniejszych smakoszy; wśród nich jest kremowy deser czekoladowo-mleczny z koziego mleka! Jakie jest to małe co nieco decydujące o różnicy na korzyść Soignon? To mleko kozie o pysznym smaku, który wydobywamy i sublimujemy we wszystkich naszych recepturach!
2016
Soignon przypuszcza atak na stolicę!
Po raz pierwszy uczestniczymy w targach rolniczych w Paryżu. To doskonała okazja, by spotkać się z Państwem i przedstawić naszych hodowców i nasze kozy... oraz oczywiście - pozwolić Państwu odkryć smak naszych produktów!
2017
Soignon jest partnerem programu „L’amour est dans le pré” realizowanego przez stację M6 (odpowiednika polskiego „Rolnik szuka żony”).
Program ten pokazuje pracę rolników, broni lokalnych produktów oraz naszej wiedzy, dlatego w tym roku, zdecydowaliśmy się go sponsorować.
2018
Koza robi się na bóstwo.
Chcieliśmy się zmienić, podobnie jak nasza koza: stworzyliśmy nowe logo, a nasza maskotka jest jeszcze piękniejsza niż przedtem! Jednocześnie na półkach pojawiły się sery panierowane oraz inne nowe produkty, które sprawią, że Państwa aperitify staną się
jeszcze bardziej smakowite.
2018
Koza nie powiedziała ostatniego słowa!
Koza może cię zaskoczyć! Stworzyliśmy nową kampanię reklamową, w której koza występuje w roli gwiazdy. Stanowczo broni wartości stanowiących podstawę naszych spółdzielni i jakości mleka.... I Ci, którym przyszłoby do głowy nie traktować jej na serio, muszą mieć się na baczności!
2019
Soignon uruchamia swoją nową stronę internetową.
W menu nowej strony znajdą Państwo wiele wskazówek dotyczących odżywiania i degustacji oraz pomysły na smakowite przepisy. Niespotykane gdzie indziej informacje sprawią, że staną się Państwo fanami naszych produktów nie będąc kozłami ofiarnymi!
Chcą Państwo dowiedzieć się coś więcej o Soignon?
Autentyczność i szacunek stanowią dwa główne filary naszej tożsamości. Każdego dnia wspólnie działamy, aby dotrzymać danych obietnic.